Call Of Duty : World At War 2

Call Of Duty 2

RRETH LOJES

Call of Duty® 2 ripërcakton intensitetin kinematik dhe kaosin e betejës siç shihet nga sytë e ushtarëve të zakonshëm që luftojnë së bashku në konfliktet epike të Luftës së Dytë Botërore. Vazhdimi i thirrjes Call of Duty të vitit 2003, fitues i më shumë se 80 çmimeve të Lojërave të Vitit, Call of Duty 2 ofron më shumë beteja të mëdha, më intensive, më realiste se kurrë më parë, falë pamjeve mahnitëse të motorrit të ri COD ™ 2.



Ekipi i zhvillimit të Revolucionit të Luftës së Dytë Botërore  kthehet me një eksperiencë të mrekullueshme: Zhvilluar nga Infinity Ward, krijuesit e Call-Duty-it me çmime të fituara. Përmirësime të reja dhe të pashembullta nga grafika mahnitëse realiste për gameplayun e përsosur, falë motorit revolucionar COD2, novacionit AI dhe risive në gameplay të bazuar në zgjedhje. Dëbora e bukur, shiu, mjegulla dhe tymi, të kombinuara me ndriçim dinamik dhe hije, e bëjnë këtë revole më intensive të Luftës së Dytë Botërore.



Konfliktet e reja dhe armiqtë për t'u përballur: Call of Duty 2 ju sjell beteja më të mëdha, me më shumë tanke, trupa dhe shpërthime në ekran, dhe hapësirë më të madhe, me një gamë të gjerë lokalesh dhe ambientesh në teatrin evropian. Lufta "Fox Desert" nëpër rërën e nxehtë të Afrikës së Veriut si valë mbi valën e tankeve përleshen në shkretëtirë. Përplasje përmes kaosit urban si një gjuetar tankesh në Rusinë e shkatërruar nga lufta.

KERKESAT E SISTEMIT
  • Sistemi operativ: Windows XP / Vista / 7/8
  • CPU: Pentium 4 ose më vonë
  • RAM: kërkohet 256MB RAM
  • Hapësira e Hard Disk: 4GB hapësirë të lirë.




0 comments:

Post a Comment

Bota e Lojrave © 2017 - Dizenjuar nga Wiwoo