Mad Max

Mad Max

RRETH LOJES

Bëhuni Mad Max, luftëtar i vetmuar në një botë të egër postpokaliptike ku makina janë çelësi i mbijetesës. Në këtë lojë të veprimit dhe lojë të hapur në botë, ju duhet të luftoni për të qëndruar gjallë në The Wasteland, duke përdorur brutalitet në tokë dhe automjete kundër bandave vicioz të banditëve.



Një hero joshëse me një instinkt për mbijetesë, Max nuk dëshiron më shumë se të largohet nga çmenduria dhe të gjejë ngushëllim në "Plains of Silence". Lojtarët sfidohen me misionet e pabesë pasi ato pastrojnë peizazhin e rrezikshëm për furnizime për të ndërtuar luftën përfundimtare të automjeteve.



KERKESAT E SISTEMIT

MINIMALE:

OS: 64 bit: Vista, Win 7, Win 8, Win 10
Procesor: Intel Core i5-650, 3.2 GHz ose AMD Phenom II X4 965, 3.4 Ghz
Memorie: 6 GB RAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 660ti (2 GB memorie ose më e lartë) ose AMD Radeon HD 7870 (2 GB memorie ose më e lartë)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 32 GB hapësirë në dispozicion
Shënime shtesë: Levë PlayStation 4 

REKOMANDUAR:

OS: 64 bit: Win 7 SP1, Win 8.1, Win 10
Procesor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz ose AMD FX-8350, 4.0 GHz
Memorie: 8 GB RAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 760 (3 GB memorie ose më e lartë) ose AMD Radeon HD 7970 (memorie 3 GB ose më e lartë)
DirectX: Version 11
Magazinimi: 32 GB hapësirë në dispozicion
Shënime shtesë: Levë PlayStation 4 kontrollues




0 comments:

Post a Comment

Bota e Lojrave © 2017 - Dizenjuar nga Wiwoo